Tuesday, June 4, 2013

Nama Kelakar

Assalamualaikum, moga diberi segala rahmat ke atas korang pagi-pagi ni.

Gambar hiasan

Nak cerita, kat tempat tinggal aku, kat Slim River (Sungai Ramping) tu, kat situ dah biasa dah kalau panggil orang tua tu nama sekian, orang tua ni nama sekian. Sampai satu hari tu aku cerita kat bf aku. Selambe la aku cerita. Die punye mengekek (ketawa bahasa Perak), tak tahan betul die. Die cuma pelik kenapa nama orang tu camtu? Aku pun takde jawapan. Ni antara nama-nama yang aku cerita tu, bagi aku tak la kelakar sebab dah biase dengar tapi lepas bf aku tanye tu, macam kelako pun ade :P 


Wah siap buat list!
  • Hamid Pomen
  • Hamid Anak Banyak
  • Sham Gempak
  • Mail Sepundi
  • Skyler
  • Takoi (Die ni ade iras Amy search la konon!)
  • Mamat Antu
  • Mamat Monyot
  • Timun
  • Oben
  • Oken

Nanti yang lain aku update ! :D

*Orang2 KG SKC/Sri Keledang jangan marah naa...buat hiburan je.. :)




***Klik la iklan2 yang ade dalam blog saya yang xseberapa ni ye! Just klik je, :) Peace ^^

No comments: