Friday, June 7, 2013

My Review: Mafla Man Utd!!

Salam. 


Baru2 ni aku menshoppingkan diri kat sorang bro ni. Tu pun pas aku tengok2 group ni. Well biase la bile dah gatal nak shopping tu kan, aku n adik aku try beli mafla Theater of Dreams.

Barang sudah sampai semalam! (7 Jun 2013).

Ni sedikit Review. #GGMU!


OMG!! :D

See..see! Bangga gila! :D

 
Hologram yang penting, Ori atau tak. Kan2? hat ni xbrapa terang..
Hat ni yang terang


Kainnye agak tebal, lain dengan mafla2 murah yang ade kat Chow Kit atau Petaling Street. (macam musim salji je yang sesuai ketebalannya)

ada hologram

Aku puas hati! :D

berikut merupakan model tak berbayar, adik aku. :P





Dari 5 bintang aku bagi 6.

**Sedikit kenangan dari Berbatov. #Respect

Kbai :)

2 comments:

Unknown said...

join us at muwc....=)
crik fb

Unknown said...

Sis. Mana nk dapat mafla ori ni?