Friday, June 28, 2013

Buang jela bende2 tu dari badan!

Assalamualaikum.

3 hari lepas, aku ade mintak sikit tips jaga kulit kat minah ni. Die ni memang banyak pengalaman fasal cantik2 ni kan, sebab tu aku yakin mintak tips kat die.. Dan die jugak insyaAllah tak kedekut ilmu.. I LOIKE!

Sembang punye sembang, saje tanye die, nak kurus ade ke herba yg die tau? then die kenalkan kat aku produk untuk detox.. Tak la aku berapa faham ape tu detox, then dah diterangkan rupanya penting sangat ye detox ni rakan2.. Tambah2 skang ni amalan pemakanan kite rakyat Malaysia ni tak berapa bagus, so perlu kita buat detox ni untuk cuci usus,hati terutamanya.

Camne nak detox?

Boleh guna teh Jepun, susu & safron, triphala herbs.. adeh..pendek kata, kalo menyembang ngan beliau ni kan, 1 jam rasa macam 5 minit.. xkan cukup info!

1st try, die suruh aku beli Juvanex Detox.

Ni la rupa detox tersebut.. Retail Price RM160 ok!



Dalam 1 kotak ade 28 sachets. 1 hari,4 sachets..

BANYAKKK la jugak pantang makannye kan.. kene BUAT! sebab lemak2 aku ni aku dah lama sangat ternak.. tak campur lagi yang geleber2 ni ha... haiHhh!


Ni retail price ye uols!
I dapat RM129!

Penah jugak promo RM99 -_-


Description Juvanex Detox:
HALAL YANG PENTING!


Hanya 7 hari je berdetox dengan juvanex ni. sepanjang 7 hari, bahagian2 seperti usus, hati, buah pinggang & yang sewaktu dengannya akan diservis. (Ingat Proton jeke nak servis?)

Biase la, hal UTAMA kalau nak pakai bende2 macam ni, kene la banyak minum air masak! (Sebenarnya memang wajib minum banyak air masak!)

Esok baru nak start.

Moga cabaran 7 Hari berdetox dengan juvanex ni berrrhasil!
&
xdapat nak jadi figure macam Che Ta pun xpa haihh.. janji kughuih!

No comments: