Wednesday, June 26, 2013

Masih Belum Terlambat!


Assalamualaikum..

Dalam minggu lepas, alhamdulillah.. aku telah berdaftar sebagai ejen produk hebat Jamu Susuk Dara.

Sama ada dalam blog, atau dalam FB Page aku, kebanyakan produk yang aku jual, adalah produk2 yang betul2 ade kesan yang memuaskan hati customer2 aku. Dan produk2 yang aku jual jugak bukan disebabkan fenomena semata-mata, tapi disebabkan hasil yang berpanjangan.

Bagi aku, seperti contoh produk Jamu Susuk Dara, orang akan 'seram' bila baca jenama dia pada permulaan. kan? sebab aku pun memula macam tu.. heh..

Then, selagi tak cuba, mane boleh kita nak judge something tu kan?

So far, Alhamdulillah.. Kebanyakan produk Jamu Susuk Dara aku sendiri yang try dulu.. contoh produk :



Coklat Love Habibi.

Jamu ni, lebih kepada rupa maajun. Cuma kita perlu golekkan kecik2.. Then makan la dalam 2 biji. sekali selepas makan tengahari, sekali selepas makan malam/sebelum tidur.
Kesan: senang membuang angin. hehe.. bangun pagi2 pun, terus meluru ke toilet untuk membuat pelaburan besar. dah lebih kurang seminggu aku pakai dari tarikh hari ni (26 Jun 2013) jujur ye.. Rasa usus tu makin ringan.. memang ketara sangat rasanya..

Medicated Feminine Wash.
Yang ni, pembersih intim. Aku beli memule sebab sesaje nak try. Sebelum ni aku pakai Lactacyd.
Kesan: 1st time pakai, rasa miss V sangat-sangat sejuk, selesa, nyaman, aman, damai, dan sewaktu dengannya. Rasa gatal mula berkurang. Dan sampai hari ni aku still pakai, memang sebotol boleh tahan 2 bulan (atau lebih) sebab penggunaan die, hanya sebesar syiling 20sen (yang baru tu),letak kat tapak tangan then sental la miss v tu dengan sabun tu. Ia tak berbuih ye.. sebab BERUBAT. Feminine Wash (FW) pun aku puas hati pakai. :)

Jamu Pengantin Dara.
Jamu ni memang pemes kat internet if korang Google Testimoni Jamu Susuk Dara. Ala..yang gambar ketulan2 tu kan..huhu.. Aku pakai sebab dah 9 bulan aku tak datang period. JUJUR ni. Mungkin disebabkan berat badan yang naik secara mendadak kot.. dah 100kg kot aku -_-
Aku survey2 klinik2 wanita, mak aih.. sampai 5 6ratus sekali labur. -_- then aku try pakai Jamu Pengantin Dara. Kalau yang dah berkahwin, kene insertkan jamu ni kat dalam bahagian faraj, sebab jamu ni akan servis kaw-kaw selama 3 hari kat bahagian rahim, boleh mengecutkan rahim, lepas tu yang keluar alien2 tu. jangan takut, alien2 tu adalah bekas2 darah2 kotor, bekas2 air mani suami. Baik keluarkan dari biar dorang membiak dalam tu kan.. eww.. :P
Bagi yang belum kahwin, hanya perlu makan je. So aku pun makan lah.. Alhamdulillah.. dalam hari ke-2, ade hujung2 darah keluar. BUKAN MAIN HAPPY BAQ HANG! hihi.. dah habis jamu tu, memang akan keluar la kotoran-kotoran tu. Nak sihat punye fasal kan.. Akak stokis aku cakap, boleh buat lagi kalau nak cuci betul-betul selepas sebulan lagi.. Sebab period aku belum keluar betul2..die macam main2.. tengah tunggu lagi sebulan untuk try kali ke-2 ;)

Deep Heat Lotion
Losyen panas ni sama macam losyen2 panas yang lain. Cuma yang uniknye, bau die wangi (bau halia, I Loike), pastu kepanasan die lama.. Dalam 12 jam jugak la panas perut aku. Boleh dibuat minyak urut kaki untuk yang selalu lenguh2, boleh jugak sapu kat lengan.

Masker Vagina
MV ni, bentuk die macam bedak. Fungsi utama die, boleh mencerahkan bahagian yang gelap. contoh macam celah peha, celah ketiak, celah leher. hanya perlu skrub ke bedak ni kat bahagian tu (tenyeh). InsyaAllah akan hilang hitam2 (kulit2 mati) tu.. lagi kerap buat, lagi cerah bahagian2 hitam tu. Then fungsi kedua, boleh mencuci bahagian dalaman faraj. Cara pemakaian: masukkan jari dalam peket MV, masukkan jari tu dalam faraj. tak perlu masuk semua jari, just separuh. Bagi anak dara, sapu je MV kat bahagian luar miss V ye :)

Gel Intim.
Yang ni, aku masih belum try. Testimoni dari diri sendiri fasal gel intim ni, coming soon..
Testimoni pengguna lain yang dah pakai gel intim ni, kebanyakan yang aku baca, gel ni fungsi sama macam Jamu Pengantin Dara + Masker Vagina. So, hebatla kesan die!

Sabun Sinus.
Sabun ni pun belum try lagi. Sabun ni officialnye dibuat untuk merawat masalah resdung. So sape2 ade masalah resdung, boleh try. Jangan ragu2 sebab produk2 Jamu Susuk Dara dibuat dari herba2. Boleh buat testimoni kat sini :)

Sabun Magic Seri Cahaya.
Sabun ni boleh dibuat pencuci muka. Belum lagi try, tapi mengikut testimoni kat Google, ramai yang sangat puas hati. So, boleh la try nanti kan~
Sape2 nak try dulu pun boleh.. nanti boleh jugak buat testimoni kat sini!



Sekarang ni Jamu Susuk Dara ade keluarkan produk penjagaan kulit (skincare).. so yang nak repair kulit2 yang berminyak & berjerawat, disarankan untuk TIDAK mengambil skincare ni ye.. Better ambik Sabun Magic Seri Cahaya untuk rawat dulu kulit yang bermasalah.. Skincare ni terdiri daripada cleanser, pelembab, toner,bb cream,treatment & repair. 1 set berharga RM485. Sangat berbaloi harga dan hasil! Ni bukan produk cap ayam okies!!

sape2 berminat untuk dptkan produk skincare, boleh terus call/SMS 017-9658133 ye..

Diharapkan, permulaan aku ni sebagai satu titik untuk aku memulakan diri sebagai seorang pengedar atau stokis produk Jamu Susuk Dara satu hari nanti.. Amin.... (aminkan ramai2 ye :D)

No comments: