Thursday, January 20, 2011

Hari Pertama Sebagai Blogger

Lama gak aku nak mencarik nama apa yang sesuai nak letak sebagai ' wakil ' AKU kat blog ni .
Sampai kene search Google ! :D
Last2 , dapat nama Callisteia . Apa maksud ?
Carik Sendiri . :P


Untuk hari pertama ni , xbanyak yang nak dikongsikan kot ,
just terpikir untuk wat natang blog ni past post komen kat page Bro Aidid , thanks bro ! I Loike !


Tambah2 aku pun suke bab2 menaip ni , so xsalah la kan aku nak mempunyai blog sendiri ?
Eheh ~


Banyak sangat aku nak ceritakan perihal diri aku , untuk suke2 , :)


Untuk permulaan , aku akan ceritakan serba ringkas fasal aku .


Nama : Nur Hanisah bt. Hahizi
Nick : Hani , Oshin 
Alamat : Wangsa Maju , Gombak , Danau Kota , Slim River ( my Lovely Hometown )
Umoq : 22 ( tahun 2011 )


Ok la kot wat masa ni , esok2 aku update with more info about me ! :)



No comments: